RMUA roczne / Roczna informacja RMUA - nowa wersja dla Płatnika 9.01.001A....F, 10.01.001

W nowej wersji programu Płatnik oznaczonej numerem 9.01.001 ZUS niestety nie udostępnił możliwości wydrukowania rocznej informacji dla osoby ubezpieczonej – dokumentu potocznie zwanego RMUA. Jest ona aktywna od wersji oznaczonej literką 'B'. Jednak funkcjonalność tego rozwiązania w samym Płatniku jest bardzo ograniczona. Dodatkowym mankamentem jest duże zapotrzebowanie programu w zakresie liczby kartek jakie potrzebne są do wydrukowania tej informacji. W przypadku zestawienia rocznego jest to od 8 do 12 stron formatu A4. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu na tego typu wydruk udostępniamy wersję 2.0 naszego programu 'Raport RMUA' . Program korzysta z danych zawartych w bazie programu Płatnik i na podstawie wysłanych i potwierdzonych dokumentów rozliczeniowych drukuje roczną informację RMUA w czytelnej i skondensowanej postaci pozwalając na oszczędność czasu i papieru przeznaczonego na wydruk. W wersji 2.0 mamy do wyboru 2 rodzaje wydruku informacji rocznej – wersja mieszcząca się na 4 stronach A4 (2 kartki) lub wersji mieszczącej się na 2 stronach A4 (jedna kartka) z zachowaniem pełnego wzoru zgodnego z rozporządzeniem MPiPS w zakresie wzorów dokumentów ZUS obowiązujących od dnia 01.09.2013r.

Program współpracuje z bazą Access oraz MS SQL Server w formacie programu Płatnik 9.01.001,A...F oraz 10.01.001

rmua

Program rozbudowany jest o dodatkowe funkcje, których nie ma w samym programie Płatnik.

Program umożliwia:

  • wydruk rocznej informacji RMUA tylko dla osób które w danym roku kalendarzowym posiadają jakiekolwiek informacje rozliczeniowe. Program sam rozpoznaje takich ubezpieczonych i dla nich wydrukuje zestawienie RMUA.
  • program automatycznie dokona wydruku odpowiedniego dla danych wysłanych Płatnikiem 8 (podział finansowania ubezpieczony/płatnik) i dla danych wysłanych Płatnikiem 9, 10 (pełen podział na źródła finansowania)
  • pełne wsparcie dla Płatnika 9.01.001,A....F, 10.01.001 - wydruk informacji rocznej zgodny ze wzorem obowiązującym od 01.09.2013 (pełne rozbicie składek ZUS ze względu na źródło finansowania).
  • uwzględnienie kodów tytułów ubezpieczeń i przerw w opłacaniu składek obowiązujących od 01.09.2013r.
  • wydrukowanie informacji rocznej mieszczącej się najednej kartce A4 (2 strony).
  • wydruk rocznej informacji RMUA uzupełnionej o podsumowanie wszystkich składek z miesięcy dla których zostały wykazane składki na ubezpieczenia. Na tej podstawie łatwe staje się sprawdzenie wykazanych kwot na informacji RMUA z kartami wynagrodzeń pracowników.
  • zapisanie rocznej informacji RMUA w plikach PDF w dowolnym, zdefiniowanym przez użytkownika katalogu na dysku lokalnym lub sieciowym. W przypadku większej liczby firm prowadzonych w bazie Płatnika program dokona automatycznego podziału generowanych dokumentów PDF na podkatalogi odpowiadające nazwą płatników składek.
  • wydrukowanie imiennego zestawienia wygenerowanych informacji RMUA w celu potwierdzenia odbioru przez ubezpieczonych.
  • przykładowe wydruki -> 4 strony (2 kartki A4) / 2 strony (1 kartka A4)

 Raport RMUA

Zapraszamy do pobrania bezpłatnej wersji demonstracyjnej (Opis programu)

Instrukcja instalacji pliku licencji -> tutaj. 

W celu zamówienia programu należy uruchomić program w wersji demo, nawiązać połączenie z bazą danych, a następnie skorzystać z opcji ‘Zamów pełną wersję/aktualizację’.  Po otrzymaniu zamówienia zostaje przesłana na wskazane dane faktura proforma, a po jej opłaceniu faktura VAT i informacja o możliwości aktywowania programu.

 

Koszt programu wynosi 150,- netto /184.50 brutto

Aktualizacja (abonament roczny na ulepszenia) wykupiona przed upływem 1 roku od daty wykupienia/odnowienia licencji 75,- netto / 92.25 brutto

Aktualizacja (abonament roczny na ulepszenia) wykupiona po upływie 1 roku od daty wykupienia/odnowienia licencji 100,- netto / 123.00 brutto

 

 Informacja dla zamawiających:

W celu zamówienia programu należy pobrać i zainstalować wersję demonstracyjną programu, a następnie za pomocą opcji 'Zamów pełną wersję' wygenerować zamówienie które zostanie przesłane do nas elektronicznie.

W związku z dużą ilością zamówień i wydłużającym się czasem obsługi zamówień ze względu na przyjętą procedurę (zamówienie -> faktura proforma -> oczekiwanie na przelew -> wysłanie pliku licencji) zachęcamy Państwa do skrócenia tego czasu poprzez (dla tych którzy mogą ten etap pominąć) przesyłanie kwoty na nasz rachunek bankowy bez faktury pro forma dopisując w zamówieniu, że dokonano płatności i załączając potwierdzenie przelewu. Na tej podstawie będziemy realizaowac zamówienia co skróci czas oczekiwania na plik licencji.

 

*** Bardzo proszę nie przesyłać samego potwierdzenia przelewu - do niego musi byc dołączone zamówienie wygenerowane z programu za pomocą opcji 'Zamów pełną wersję' ***

 

*** Bardzo prosimy o sprawdzenie podczas generowania zamówienia czy jest ono generowane dla docelowej bazy danych (proszę nie generować zamówienia z baz testowych, próbnych) bo wygenerowany klucz nie będzie działał z inną bazą niż ta zgłoszona do rejestracji. Błędne zgłoszenie bazy nie będzie uprawniało do bezpłatnej wymiany klucza aktywacyjnego ***

 

Dane do przelewu:

P.H.U. 'InnerSoft', 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Wybickiego 1, NIP: 629-109-76-15 i w treści: Opłata za licencję Raport RMUA. 

Konto: 14 1050 1272 1000 0008 0235 7756

 

Komentarze   

+2 #2 Przemysław 2014-01-31 18:47
Pomysł trafiony. Bardzo dobry i bardzo praktyczny program.
Cytować
+5 #1 Ewa 2014-01-24 10:20
A co jeśli mam wersję Płatnika 9.01.001A ?
Cytować

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież